IVVD haalt Cedeo erkenning met klanttevredenheidsscore 9+!

| Door IVVD

Roel Meulenbeld ontvangt namens IVVD de Cedeo erkenning

“Klanttevredenheid hebben we altijd al hoog in het vaandel staan”, aldus Wim Fieggen en Roel Meulenbeld, de trotse én dankbare oprichters van IVVD. “Dat we nu de Cedeo erkenning hebben behaald met een klanttevredenheidsscore van ruim 9 is echt de kroon op ons werk!”

“Al jarenlang profileren we onszelf als onafhankelijk kennisplatform én innovatieve opleidingspartner voor organisaties en medewerkers in de (maatschappelijk) vastgoedbranche met als motto ‘voor en door’ praktijk professionals uit het maatschappelijk vastgoed. De Cedeo erkenning is een kwaliteitsmerk waarmee we deze ambitie onderstrepen! Het is fantastisch om in het rapport terug te lezen hoe enthousiast de deelnemers zijn over de gevolgde trainingen, workshops congressen ed. Daar doe je het als opleider toch voor.”

Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benaderde Cedeo steekproefsgewijs deelnemers, (opleidings)functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met IVVD. Hoe waarderen zij bijvoorbeeld de samenwerkingsrelatie, de dienstverlening en de prestatie van de organisatie? Centraal staat daarbij telkens de vraag in hoeverre IVVD erin is geslaagd gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar te maken. Pas bij een hoge mate van tevredenheid komt IVVD in aanmerking voor Cedeo-erkenning. Cedeo stelt zich op het standpunt dat voor de aangevraagde erkenning tenminste 80% van de benaderde opdrachtgevers zich dient uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’. Een 9+ is dan ook uitzonderlijk hoog.

“Steeds meer inkopers van opleidingen kiezen uitsluitend nog uit aanbieders die Cedeo-erkend zijn. Dat geeft ze immers de garantie over de kwaliteit en de dienstverlening. Ook een groot aantal verplichte educatietrajecten binnen o.a. corporaties dienen Cedeo erkend te zijn. Voor IVVD dus een extra motivatie als belangrijke aanbieder binnen de sector.”